دنیای بازی سازی

به دنیای زیبای بازی سازی خوش آمدید. در این وبلاگ آخرین مطالب بازی سازی جهت اطلاع بازی سازان ایرانی ارائه خواهد شد

دنیای بازی سازی

به دنیای زیبای بازی سازی خوش آمدید. در این وبلاگ آخرین مطالب بازی سازی جهت اطلاع بازی سازان ایرانی ارائه خواهد شد

ساخت یک بازی کامپیوتری یک پروسه ی زمان بر ، پیچیده و طاقت فرسا است و یکی از مهمترین قسمت های مرحله ی ساخت یک بازی ، مرحله ی طراحی ( Design ) می باشد . طرح بازی یک زیر مجموعه از توسعه ی بازی که شامل پردازش طراحی محتوی و قوانین یک بازی در مرحله ی قبل از تولید و طراحی روند بازی ، محیط ، سیر داستان در خلال مرحله ی تولید می باشد . طرح بازی به فردی ماهر و صلاحیت فنی به خوبی نوشتن مهارت ها نیاز دارد .

بایگانی

تبدیل شدن موبایل به وسیله بازی

پنجشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۵۵ ب.ظ

نتایج حاصل از مطالعه جدید مرکز CouponCabin.com نشان داد، بیش از نیمی از افراد دارای دستگاه الکترونیکی همراه از این محصول برای انجام بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آبرگیزمو، نتایج حاصل از مطالعه جدید مرکز CouponCabin.com نشان داد، بیش از نیمی از افرادی که دستگاه الکترونیکی همراه دارند، از این محصول برای انجام بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌کنند.


اگرچه تلفن‌های همراه در اصل برای برقراری تماس با اطرافیان ساخته شده، اما پیشرفت این فناوری به گونه‌ای بوده است که این روزها کاربران تمام بازی‌های مورد علاقه خود را روی انواع گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی انجام می‌دهند و از این طریق به توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای فرصت داده‌اند، تا دامنه فعالیت‌های خود را گسترش دهند.
این بررسی بین روزهای دوم تا ششم می ۲۰۱۳ انجام شد که در آن ۲۰۵۸ آمریکایی بالاتر از ۱۸ سال حضور داشتند و کارشناسان در پایان دریافتند که نیمی از صاحبان دستگاه‌های الکترونیکی همراه شامل گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی از این دستگاه‌ها برای انجام بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌کنند.
این بررسی نشان داد ۱۱ درصد مردم بیش از یک بار در طول روز سراغ بازی‌های نصب شده روی دستگاه موبایلی خود می‌روند و ۱۰ درصد هم ماهی یک بار یا کمتر از این بازی‌ها استفاده می‌کنند.
کارشناسان همچنین دریافتند که مردان بیش از خانم‌ها علاقمند به انجام بازی‌ها هستند که البته تفاوت آن‌ها فقط ۶ درصد است.
در این بررسی همچنین مشخص شد که از هر ۱۰ بزرگسالی که رایانه لوحی یا گوشی هوشمند داشتند، ۴ نفر برای در اختیار گرفتند، بازی مورد علاقه خود پول پرداخت کرده‌اند.
علاوه بر این، کاربرانی که رایانه لوحی دارند بیش از صاحبان تلفن‌های همراه سراغ بازی‌ها می‌روند و طبق آمار موجود، ۵۵ درصد صاحبان رایانه‌های لوحی و ۴۶ درصد صاحبان تلفن‌همراه به صورت مستمر از بازی‌ها استفاده می‌کنن

  • علیرضا غفارپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی